اخبار

یک چهارم از خانواده های آمریکایی، خدمات کابلی خود را قطع کرده اند



بنا به گزارش سال 2016 گرایش و مالکیت GfK ، یک چهارم یا (25%) از خانواده¬های آمریکایی خدمات کابلی و ماهواره ای خود را قطع کرده و دیگر از آن استفاده نمی کنند.
این تحقیق نشان می دهد که در سال¬های اخیر دریافت خدمات رسانه¬ای و اینترنتی در آمریکا رشد یافته است. در واقع 17% خانواده¬های آمریکایی (به نسبت  15% در سال 2015) در حال حاضر تنها به خدمات مخابراتی (یا به عبارت دیگر هوایی یا OTA) تکیه می کنند. 6% از این افراد اذعان داشته¬اند که تنها از خدمات اینترنتی همچون Netflix، Amazon Prime، Hulu یا YouTube استفاده کرده¬اند و خدمات مخابراتی یا تلویزیون پولی را هرگز به کار نمی برند. این آمار در سال گذشته  4% بوده است.
خانواده¬هایی با رده سنی 18 تا 34 سال، بیشتر به دنبال جایگزین کردن تلویزیون¬های کابلی و ماهواره¬ای هستند. 22% این خانواده¬ها تنها خدمات مخابراتی را به کار گرفته (در مقایسه با 17% کل خانواده¬های آمریکایی)، و 13% فقط از طریق مجموعه¬های تلویزیونی از خدمات اینترنتی استفاده می¬کنند (در مقابل 6% از کل تلویزیون های خانگی).به طور کلی در مقایسه با 25% کل خانواده¬ها، 38% از خانواده های با رده سنی 18 تا 34 سال از تلویزیون یا منبع ویدیویی بهره می برند.
از سوی دیگر در خانواده¬هایی که حداقل یک فرد 50 ساله یا بزرگتر زندگی می کند، نرخ اشتراک خدمات ماهواره ای یا کابلی بیشتر است. از 75% خانواده¬های آمریکایی که دارای تلویزیون هستند بیش از چهارپنجم (82%) افراد دارای اشتراک تلویزیون پولی هستند. اختلاف تنها در میزان اشتراک کابل است، 46% خانواده¬هایی که اعضای بالای 50 سال دارند از خدمات تلویزیون کابلی استفاده می¬کنند که این میزان در آمریکا به طور میانگین 41% می باشد.
دیوید تایس نایب رئیس ارشد فعالیت های رسانه و سرگرمی GfK می¬گوید: « این واقعیت که افزایش آماری قابل توجه در پذیرش خدمات مخابراتی، تنها در یک سال اتفاق افتاددلیل دیگری برای تسریع پدیده "قطع کابل/کابل هرگز"می باشد. اگر خانواده¬هایی که اصلا تلویزیون ندارند را هم به حساب آورید متوجه می¬شویم که –حدود 3% از خانه¬ها- هنوز کمتر از سه چهارم (73%) خانواده¬های آمریکایی از خدمات تلویزیون پولی استفاده می¬کنند که نه تنها برای خود خدمات دهندگان بلکه برای شبکه ها، تهیه کنندگان برنامه ها و تبلیغ کنندگان نیز حائز اهمیت است.
خانواده¬هایی که درآمد سالانه¬شان زیر 30 هزار دلار است (26% در مقابل میانگین 17% کل) و همچنین خانواده¬های اسپانیایی زبان (امریکای لاتین) (24%) بیشتر از خدمات مخابراتی استفاده می¬کنند. خانواده¬های با درآمد سالانه 50 هزاردلار یا بالاتر، بیشتر متمایل به استفاده از خدمات ماهواره¬ای هستند (27% در مقایسه با متوسط 21%).
جالب است که تحقیق اخیر "موهو" نشان داده که مصرف کنندگان از وضعیت فعلی دسترسی به تلویزیون به طور قابل توجهی ناراضی هستند. تحقیقی که در مورد گرایش به خدمات کابلی،ماهواره ای و استفاده از برنامه های تلویزیونی (OTT) انجام شده، حاکی از آن است که نیمی از افراد نظر مساعدی نسبت به شرکتهای تلویزیون کابلی نداشته¬اند و 38% از آنان بیشتر از برنامه¬های شرکت¬های تلویزیونی ماهواره ای ناراضی بودند.


۱۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید