اخبار

علاقمندان امریکایی سینما از انتظار متنفرند

بیشتر علاقه مندان به سینما از انتظار در صف های فروش بلیط متنفرند. با توجه به بررسی های اخیرآنها همچنین از خدمات کند فروش بلیط انلاین هم ناراضی هستند. اما به واقع چه تعدادی از آنها ناراضی هستند؟ با توجه به بررسی ها ، 62 درصد از امریکایی ها از رو به رو شدن با وب سایت ها و نرمافزارها هنگام خرید بلیط ناراضی هستند و تقریبا همه (90 درصد) توافق کردند که وب سایت ها و نرم افزار های خرید بلیط در این تابستان نباید هیچ خرابی داشته باشند. این نظرسنجی همچنین فيلم­های پرفروش تابستان در امریکا را اعلام نموده است."در جستجوی دوری" در صدر فهرست با 44درصد قرار دارد، پس از آن فیلم جدید STAR TREK  با 33 درصدو "جیسون بورن" با 32  درصد آرا در رتبه های بعدی بودند. این نظرسنجی که از ۵ تا 16 ژوئن توسط  ScaleArcانجام شد، نتایج دیگری هم داشت که نه تنها برای نمایش دهندگان امریکای شمالی بلکه برای همه باید جالب باشد.  ScaleArcنرم افزاری طراحی کرده که به طور مداوم برای تمام کاربرها در دسترس است. این قابلیت منافع گسنرده­ای را در اختیار شرکت قرار می دهد که به مرور زمان کاربرها به خرید انلاین همه چیز در کنار بلیط سینما ترغیب شوند.

در  نظر سنجی  ScaleArcاز دو هزار شهروند امریکایی مشخص گردید، سه دلیل عمده وجود دارد که شهروندان امریکایی از وب سایت ها و نرم افزار ها بلیط تهیه می کنند. این دلایل به ترتیب اولویت به شرح ذیل است: 1-  از ایستادن و انتظار در صف های فروش بلیط متنفرند(57 درصد).  2- زمان نمایش فیلم مورد علاقه  خود را انتخاب می کنند (47 درصد). 3- ردیف صندلی خود را در سالن نمایش انتخاب می­کنند (38 درصد). جای تعجب ندارد که سینما با یک تغییر عظیم در فروش بلیط رو به رو است و پیش بینی می شود که فروش بلیط آنلاین در چند سال آینده دو برابر خواهد شد.

مطالعات ScaleArc نشان می دهد که 39 در صد از امریکایی ها اگر هنگام خرید بلیط از نرمافزار ها و وب سایت ها با مشکل رو به رو شوند سراغ شرکت رقیب می روند. کسانی که از فن آوری های دیجیتال استفاده می­کنند و نسبت به عملکرد آن صبور نیستند، 45 درصد گفته اند که اگر وب سایت و نرم افزار دچار مشکل شود از شرکت رقیب استفاده می­کنند.

فانداگو که در حال حاضر نیمی از فروش انلاین بلیط در  کشور امریکا را در اختیار دارد در سال 2018 رشد 81 درصدی داشته و هم چنین نوآوری­های جدیدی را هم پیش رو دارد و از پاییز امسال کاربران می توانند از طریق سیستم پیامک تلفن های اپل بلیط خریداری کنند.

دیگر پاسخ ها به مواجه با خرابی نرم افزار و یا وب سایت هنگام خرید بلیط شامل این موارد می شود:

مجبور به ایستادن در صف 44 درصد

انتخاب سالن نمایش مختلف 36 درصد

هرگز دوباره از سایت رزرو نمی کنند 23 درصد

5 فیلم برتر که امریکایی برای دیدن آنها در تابستان هیجان دارند:

Finding Dory—42 درصد

Star Trek—33 درصد

Jason Bourne —32 درصد

Suicide Squad—29 درصد

Independence Day 2—24  درصد

 

 

"روز استقلال 2"به طور قابل توجهی در لیست بالا آمده و امریکایی هایی که از فن آوری دیجیتال استفاده می کنند این فیلم را با 43 درصد آرا به عنوان اولین فیلم خود انتخاب کردند و بعد از آن "پیشتازان فضا" با 43 درصد رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

Conjuring 2 و Mike & Dave Need Wedding Dates هر کدام با 8 درصد، از کمترین میزان اسقبال مواجه شدند. جاستین بارنی، مدیر عامل شرکت ScaleArc. گفت: "از آنجاییکه شهروندان امریکایی در تابستان به سینما ها هجوم خواهند آورد، فروش انلاین بلیط فصل داغی را پیش رو خواهد داشت. ما باید خود را برای این تقاضای گسترده آماده کنیم در غیر اینصورت مشتریان و درآمد خود را از دست خواهیم داد. مطالعات ما نشان می دهد که امریکایی ها خواستار وب سایت و نرم افزارهایی هستند که هرگز با خرابی مواجه نشود و همیشه سریع باشد به خصوص در اوج اکران فیلم ها در تابستان. بسیاری از امریکایی ها در استفاده از شرکت رقیب وب سایت و نرم افزاری که دچار مشکل شده، تردید نمی کنند.
۱۴ آبان ۱۳۹۶ ۰۸:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید